Kako da "RESETUJETE" mozak noć pred ispit? Samo u odmornom stanju možete da date maksimum

Alo! Studenti

21:00

Ostalo 0

Noć pre velikog ispita jedno od najvažnijih trenutaka da zaista proverite da li ste dobro pripremljeni, da li ste u najboljem raspoloženju i da vodite računa o svom telu u poslednja 24 sata pre događaja

Kako da "RESETUJETE" mozak noć pred ispit? Samo u odmornom stanju možete da date maksimum
unsplash

Jedna od najvažnijih stvari koje ćete morati da uradite dan pre velikog testa je da efikasno upravljate svojim vremenom. Nemojte prespavati i gubiti pola dana na „opuštanje“ samo da biste bili pod stresom te noći. Bez obzira na to koji test polažete, mi ćemo vam dati neke od najefikasnijih strategija i saveta za pripremu uma i tela za važan ispit.

Organizujte neophodne zalihe

Kada se spremate za ispit sledećeg dana, želite da budete sigurni da su sve vaše baze pokrivene. Ne samo da treba da spremite sve skripte za ponavljanje i pribor koji će vam trebati na ispitu, već bi trebalo da pripremite i doručak za sledeći dan, kao i sve grickalice ili pića koje možete poneti sa sobom na pauze tokom ispita.

Brzi jutarnji obrok sa puno proteina će se pobrinuti da se vaši neuroni aktiviraju za ta ispitna pitanja. Nešto malo pripremljeno i lako za jelo je savršeno, kao na primer neke zobi koje su odstojale preko noći.

Na kraju, obavezno ponesite ličnu kartu.

Uradite lagani pregled gradiva

Ovo je ono što sapliće mnoge ljude. Oni na dan pre testa gledaju kao na poslednji dan da uguraju što više znanja, ali, nažalost, mozgovi jednostavno ne rade na taj način. Ako se još uvek mučite sa materijalom prethodnog dana, činjenica je da to verovatno jednostavno ne znate. Ovo nije vreme za trpanje, vreme je za promišljen i lagan pregled.

unsplash
 

Jedite zdravu večeru

Ovaj savet je sam po sebi razumljiv. Dajte sve od sebe da večerate zdravo i uravnoteženo prethodne noći. Bolje ćete spavati, efikasnije ćete pregledati, a vaš um će vam zahvaliti na tome sledećeg dana. Evo nekoliko namirnica koje su povezane sa povećanom snagom mozga : 

  • Zeleno, lisnato povrće
  • Masne ribe
  • Bobice
  • Orasi

Vežbajte 

Ovo je jedan od najboljih načina da očistite svoj um i pripremite svoje telo za veliki ispit. Vežbanje čak i malo pomoći će u smanjenju stresa u neverovatnim količinama, zajedno sa oslobađanjem endorfina, zbog čega se uopšte možete bolje osećati.

Ako možete da radite nešto malo više iscrpljujuće, kao što je trčanje ili vežbanje u teretani neko vreme sa tegovima, to će vam značajno pomoći da dobijete miran san. Bilo da radite jogu, vozite bicikl, trčite ili čak samo izlazite u ležernu šetnju oko bloka, to može uveliko pomoći da vaš um i telo budu spremni za sledeći dan.

Opustite se

Pored svih ostalih važnih stavki na vašoj listi, pobrinite se da odvojite vreme za opuštanje. Provedite malo vremena sa svojim voljenima. Lepo opuštajuće veče sa prijateljima ili porodicom, dobra večera i odlazak u šetnju nakon toga mogu vam pomoći da provedete jednu od najboljih noći pre testiranja koje možete da zapamtite. Ipak, jedno upozorenje, ako odlučite da se opustite sa prijateljima, vodite računa o vremenu. Vreme ima tendenciju da leti kada se zabavljate, a poslednja stvar koju želite da uradite noć pre velikog ispita je da pređete vreme za spavanje više nego što želite da priznate. 

Dobro se naspavajte

Možda je najvažnija stvar koju možete da uradite noć pre velikog ispita da se malo odmorite. Naravno, ovo je lakše reći nego učiniti. Razmišljanje o predstojećem ispitu svakako može biti stresno i izazvati nesanicu, ali toplo preporučujemo da pokušate da razbistrite um da biste mogli da se naspavate.

Ako očekujete da imate problema sa spavanjem, pokušajte da započnete rutinu odlaska na spavanje ranije nego što ste planirali kako biste sebi dali dovoljno vremena da zaspite u odgovarajuće vreme. Možda ćete želeti da se dugo tuširate ili kupate oko 90 minuta pre nego što odete u krevet kako biste promenili temperaturu tela. Nakon kupanja, obucite udobnu pidžamu i uključite neke zvuke prirode, beli šum ili opuštajuću muziku da biste zaspali.

Komentari (0)

Loading