9 najboljih NAMIRNICA ZA MOZAK: Podstiču moždane vijuge i odlične su za učenje

Alo! Studenti

12:00

Ostalo 0

Kada ste student koji pokušava da zapamti i razume mnogo novih informacija, važno je da održite svoje zdravlje u vrhunskoj formi

9 najboljih NAMIRNICA ZA MOZAK: Podstiču moždane vijuge i odlične su za učenje
pixabay

Ostati zdrav može unaprediti akademski učinak i pomoći vam da postignete svoje obrazovne ciljeve.

Iako je sveukupna zdrava ishrana najvažnija za održavanje vašeg tela i mozga hranjenih i spremnih za teške zadatke, istraživanja pokazuju da određene namirnice mogu biti posebno važne za zdravlje mozga i promovisanje mentalnih performansi.

Sledeće namirnice su povezane sa poboljšanim zdravljem mozga i čine odličan izbor kada se spremate za ispit.

Evo 9 najboljih namirnica za mozak prilikom učenja

1. Bobice

Bobice sadrže jedinjenja, uključujući antocijanine, koja mogu poboljšati mentalne performanse.

2. Citrusi

Studije pokazuju da unos citrusnog voća može pomoći u poboljšanju mentalnih performansi i poboljšanju ukupne funkcije mozga.

3. Tamna čokolada i proizvodi od kakaa

Proizvodi od čokolade i kakaoa su puni flavonoidnih jedinjenja. Konzumiranje proizvoda od kakaoa može pomoći da se poveća protok krvi u vašem mozgu i poboljša vaše pamćenje i vreme reakcije.

Shutterstock
 
4. Orasi 

Orašasti plodovi su bogati hranljivim materijama i sadrže vitamine i minerale neophodne za zdravlje mozga, uključujući vitamin E i cink. Jedenje orašastih plodova može pomoći u poboljšanju ukupnog mentalnog statusa.

5. Jaja

Jedenje celih jaja može pomoći u jačanju zdravlja mozga zbog koncentracije hranljivih materija, uključujući vitamin B12, holin i selen, koji se nalaze u žumancetu.

6. Avokado 

Neka istraživanja su pokazala da jedenje avokada bogatog karotenoidima može pomoći u poboljšanju mentalnih performansi.

Shutterstock
 
7. Riba

Dodavanje ribe i morskih plodova vašoj ishrani može poboljšati pamćenje i poboljšati opšte zdravlje mozga. Konzumiranje ribe takođe može pomoći u usporavanju mentalnog pada.

8. Cvekla

Cvekla je bogata nitratima, što može pomoći da se poboljša protok krvi u mozgu, komunikacija nervnih ćelija i opšte zdravlje mozga. Studije su povezale potrošnju soka od cvekle sa poboljšanim performansama na testovima.

9. Crveno, zeleno i narandžasto povrće

Povećanje unosa crvenog, zelenog i narandžastog povrća bogatog karotenoidima može pomoći u poboljšanju ukupnog unosa hranljivih materija i može pomoći u poboljšanju zdravlja vašeg mozga.

Komentari (0)

Loading