ZABORAVITE NA PROŠLOST I KRENITE DALJE Ove stvari morate da uradite odmah nakon RASKIDA

Alo! Studenti

20:00

Ostalo 0

Jedino na čemu treba da radite jesu vaše emocije i zaceljenje emotivnih rana

ZABORAVITE NA PROŠLOST I KRENITE DALJE Ove stvari morate da uradite odmah nakon RASKIDA
Shutterstock

Sasvim je normalno da vam bude teško nakon raskida jer ste provodili vreme sa tom osobom, pogotovo ako je u pitanju duža veza.

Međutim, uvek morate da nastavite dalje. To može biti zaista teško, ali je potrebno da skupite snagu i prebrodite sve negativne emocije.

Nakon raskida ne morate da radite sve ono što ste videli u romantičnim filmovima – maksimalno izbegavanje bivšeg partnera, neograničene količine slatkiša i sladoleda ili plakanje na ramenu prijatlejice.

Jedino na čemu treba da radite, jesu vaše emocije i zaceljenje emotivnih rana.

Psiholozi ističu da nakon raskida prvo treba da uradite ove četiri stvari:

1. Izbacite iz sebe negativne emocije

Svaki bol se mora doživeti do kraja. Sve što potiskujete u sebi “jede” vas iznutra i ugrožava fizičko i mentalno zdravlje. Dozvolite sebi izliv emocija: plačite, vičite, govorite glasno ili budite sami u tišini, trčite, udarajte jastuk… Uradite sve ono što vam pomaže da se oslobodite nakupljenih negativnih osećanja. U jednom trenutku ćete osetiti olakšanje.

2. Zamenite staro novim

Ovde se ne radi o novoj vezi, već o novom iskustvu. To će doneti osećaj da se stvari menjaju na bolje i pomoći vam da negativan osećaj zamenite pozitivnim. Skrenuće vam misli sa raskida na nešto zanimljivo. Možete početi da trčite, učite strani jezik, idite na kurs slikanja, vajanja, plesa.

Što više iskustva steknete, tanja postaje nit koja vas povezuje sa bivšim partnerom, a vi se svakim korakom sve više razvijate.

3. Podignite glavu

Naše telo osetljivo reaguje na sve emocije i iskustva: kada boli, boli, osećamo se loše i to je primetno u našem hodu, govoru, gestikulaciji, želimo da postanemo manje primetni, skloni smo da spustimo glavu. Prekinite ovaj proces: podignite glavu i ispravite ramena. U ovom položaju dajete sebi podsticaj i osećaj većeg samopouzdanja. Ako vas tuga prevlada, možete stati u položaj supermena sa nogom ispruženom nazad, a rukama napred. Ovo će vas nasmejati i pokazati da i dalje možete da držite balans. Umirite svoje telo i um toplom kupkom, masažom, istezanjem i hodanjem – pomoći će da se oslobodite stresa.

4. Ne bežite od razdvajanja

Pre ili kasnije, mozak će se naviknuti na odsustvo voljene osobe, počećete da uživate u novom životu i ne plašite se sećanja prošlosti. Istovremeno, mnogi se baš u ovom trenutku naglo povuku, strah šapuće da je sigurnije ostati u negativnom raspoloženju, kao u zoni komfora. Dozvolite sebi da se radujete, otvorite se novim osećanjima i iskustvima.

Komentari (0)

Loading