Kako da učite predmet koji MRZITE? Primenite OVA 4 KORAKA da preokrenete stvari u svoju korist

Alo! Studenti

17:00

Studiranje 0

Školski programi su osmišljeni tako da uče učenike širokom spektru predmeta kako bi ih pripremili za život van škole. Nažalost, postojaće neke teme koje će vam se dopasti, a druge koje vam se ne sviđaju

Kako da učite predmet koji MRZITE? Primenite OVA 4 KORAKA da preokrenete stvari u svoju korist
pixabay

Učenje da se nosite sa školskim predmetom koji vam se ne sviđa važan je deo napredovanja u školi. To možete učiniti tako što ćete promeniti svoje navike učenja i koristiti motivacione alate i podsticaje da promenite svoj pristup predmetu koji vam se ne sviđa.

Proučavanje predmeta koji vam se ne sviđa

1. Napravite akcioni plan.

Često ne volimo određeni predmet jer se borimo da naučimo predmet ili određene ključne koncepte. Kada pokušavamo da se izborimo sa predmetom koji nam se ne sviđa, ne možemo zanemariti činjenicu da još uvek moramo da naučimo predmet. 

Akcioni plan je u suštini plan koji osigurava da ćete proći kurs i završiti sav svoj posao. Iako promena vaših osećanja prema predmetu može potrajati, morate da nastavite da pratite nastavni plan i program i da završite zadatak koji vam je dodeljen.

Radite sa svojim instruktorom da napravite raspored koji ćete pratiti da biste nadoknadili propušteni posao i izvršili buduće zadatke.

usplash
 

Postavite raspored učenja koji koristi podsticaje za pozitivno jačanje vaših navika učenja. Pratite ovaj raspored učenja i zatražite od instruktora spoljne izvore kako biste poboljšali vaše razumevanje teme, poput onlajn predavanja ili zanimljivih članaka.

2. Podstaknite učenje predmeta.

Podsticanje subjekta ide ruku pod ruku sa identifikovanjem vaših motivatora. Kada podstičete da radite zadatke koji vam se ne sviđaju, motivišete se da ih završite. Ekonomisti tvrde da veći podsticaji dovode do više truda i višeg nivoa učinka. 

Podsticaji ne moraju biti materijalni ili novčani. Podsticaji koji dolaze iznutra, takođe su motivišući. Primer unutrašnjeg podsticaja bi bio pozitivan osećaj koji dobijete kada dobijete dobru ocenu na papiru koji vas podstiče da naporno radite na sledećem zadatku.

3. Povežite temu sa nečim što volite.

Ako se borite da podstaknete sebe da proučavate predmet, pokušajte da izvučete pozitivne asocijacije na temu koja vam se ne sviđa sa nečim što volite. Pozitivno raspoloženje može pomoći vašem mozgu da razmišlja kreativnije i pomaže vašoj sposobnosti da se setite činjenica.

Kada se dosledno podstičete i motivišete da naučite predmet koji vam se ne sviđa, počinjete da povezujete proučavanje predmeta sa pozitivnim stvarima koje volite. Na primer, ako se počastite svojom omiljenom užinom nakon što proučite predmet koji vam se ne sviđa, na kraju ćete možda povezati učenje sa srećnim osećanjima koja imate kada jedete svoju omiljenu hranu.

4. Unajmite tutora ako je potrebno.

Ako vam se predmet ne sviđa jer se borite da naučite koncept, zamolite profesora za dodatnu pomoć ili razmislite o angažovanju nastavnika. Ako vaša škola nudi usluge podučavanja ili ako postoji pomoćnik u nastavi za kurs, iskoristite ove resurse.

Tutor vam može pomoći da objasnite komplikovane koncepte ako imate problema da ih shvatite i može vam pomoći da uradite svoj domaći zadatak.

Pomoćnici u nastavi se obično nalaze na naprednim fakultetskim kursevima. Često imaju kancelarijsko vreme gde studenti mogu da dođu i postave im pitanja o materijalu za kurs. Iskoristite prednosti ovog resursa ako vam je dostupan. Profesori takođe mogu da drže kancelarijsko vreme za svoje studente.

Komentari (0)

Loading